=/

blir ledsen när ja tänker på hur olykligt kär ja va, och börjar sörja när ja kommer ihåg vad du sa. du kanske har rätt vänskap räcker till som när vi myste kolla på film o lite till. ja accepterar allt du säger o allt du sakt förstår om du ser oss olika som dag o natt, men snälla förstå min saga får ja leva med dig livet ut skulle ja aldrig klaga. min hemlighet är ingen hemlighet nån mer. ser igenom hela min sanning problem blir fel. jag lägger kärlek bakom mig det va en skit tid för mycket energie och något som gjorde mig paranoid. frågar mig själv hur ska ja göra för o få honom kär? svaret är simpelt det är omöjligt ja svär. så ja lyfter på hakan o siktar mot bättre tider, skiter i det här förstår inte varför ja lider.
ja va så kär i dig skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig men du är inte värd mig. du fick mig o bli sårad men helt seriöst du är inte värd mina tårar.
vill inte vara för hård men alla svåra och hårda nätter som ja gick igenom o kommer ihåg. va något ja aldrig vill uppleva igen ja biter i hop o accepterar att du är min vän. lite skratt retande allt som hänt mellan oss ja borde aldrig ta mig in i de som ja kom loss. saknar tiderna när du rätt mina stav fel o lärde mig ord sa att ja blev arg men sätt o log. du lärde mig mycket fick mig att bli starkare. du är min drog ja blir din knarkare. behöver dig men det är över nu skiter i allt som vi har gjort det är över nu du går din väg ja går min vi tar farväl, orkar inte leva såhär olyckligtkär.

Kommentarer
Postat av: Faaaanny

älskling kommer alltid finnas för dig , älskar dig du är så jävla bra sandra

2008-04-15 @ 23:04:41
Postat av: Anonym

Men du är MIN Drog och jag ska bli knarkare :D Finns alltid här honey, inte längre än att hoppa över stacketet de vet du :D LOVE YOU

2008-04-16 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0