shoooohoooo




jag är dålig på att skriva i min blogg, men kan endå ingenting hur man fixar den eller något så det är tråkigt.. haha
men sitter och väntar på att jonna ska sluta jobba så vi kan hitta på något skooooj! shoooohhooooooooooooo.
haha så är det agustifesten nästa helg dåå. kul att alla ska ut på krogen och sitta i öl-tält. aja ett halvår tills jag fyller 18 då jävlar brudar. då ska vi festa som aldrig FÖR. blä, längtar som tusan..
finns bara bra saker med nästa år
jag blir 18, studentkryssning, alla brudarna tar studeten förutom jag men ska vara med endå... haha sen utomlans med brudarna och sen thailand med familjen kan inte bli bättre.. :D
men men nu ska jag hjälpa  min bror med musik för han har fest här hemma..
vi höööööööööööööööööörs bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0